Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Portuguese Journal of Pediatrics
  • Archives
  • Announcements
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 45 No. 3 (2014) /
  4. Guidelines

Consenso sobre a abordagem da criança exposta a doente com tuberculose

Authors

  • Aurora Carvalho
  • Isabel Carvalho
  • Laura Marques
  • Luísa Pereira
  • Maria João Brito
  • Raquel Duarte

DOI:

https://doi.org/10.25754/pjp.2014.4994

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

  • PDF (Português (Portugal))

Issue

Vol. 45 No. 3 (2014)

Section

Guidelines

Most read articles by the same author(s)

  • Patrícia Correia, Isabel Carvalho, Rosa Arménia Campos, Consumo de Tabaco e Álcool em Adolescentes de Vila Nova de Gaia , Portuguese Journal of Pediatrics: Vol. 35 No. 4 (2004)
  • Manuela Morais, Laura Marques, Paula Ferreira, Teresa Cruz, Elísio Costa, José Barbot, Prática Transfusional em Recém-Nascidos numa Unidade de Cuidados Intensivos , Portuguese Journal of Pediatrics: Vol. 27 No. 5 (1996)
  • Anabela Gomes, Laura Marques, Clara Barbot, Hipertensão Intracraniana Benigna Associada a Infecção por Vírus Epstein-Barr , Portuguese Journal of Pediatrics: Vol. 30 No. 3 (1999)
  • Ricardo Costa, Manuela Ferreira, Teresa Oliveira, Laura Marques, Herpes Zoster em Lactente — Após Exposição Intrauterina a Varicela , Portuguese Journal of Pediatrics: Vol. 28 No. 5 (1997)
  • Isabel Carvalho, Tuberculosis in Children: Challenges in Diagnosis and the Decision to Treat , Portuguese Journal of Pediatrics: Vol. 53 No. 4 (2022)
  • Albina Silva, Ricardo Costa, Paula Regina Ferreira, Laura Marques, Infecção pelo Vírus da Imunodeficiência Humana com Manifestações no Período Neonatal , Portuguese Journal of Pediatrics: Vol. 30 No. 3 (1999)
<< < 1 2 3 4 5 6 

logotipos

Promotores do RCAAP:

Fundação para a Ciência e a Tecnologia - Fundação para a Computação Científica Nacional Universidade do Minho

Financiadores do RCAAP:

República Portuguesa · Ministério da Ciência, Tecnologia e Ensino Superior União Europeia - Programa FEDER